Зворотний зв'язок
Головна сторінкаЗробленоБільшість звернень вирішується позитивно

Більшість звернень вирішується позитивно 30 Травня 2017

30.05.2017
0 коментарів

Робота громадської приймальні народного депутата говорить про активність діяльності в окрузі самого народного обранця. Адже саме сюди звертаються виборці з проханнями та пропозиціями.

До громадської приймальні Максима Микитася щоденно приходять десятки людей, і в кожного — свої питання. Народний депутат говорить, що головна відмінність усіх його помічників — це людяність, професіоналізм і вміння не просто вислухати людину, яка прийшла зі своєю проблемою, а й почути її.

Більшість особистих звернень вирішується позитивно. На ті, що потребують втручання Кабміну чи то законодавчих ініціатив, Максим Микитась надсилає депутатські запити до відповідних інстанцій і особисто контролює, як просувається вирішення питання.

Звіт про роботу громадської приймальні Максима Микитася за кожен тиждень ви зможете прочитати на сайті Чернігівський монітор (http://monitor.cn.ua) у розділі «Депутатський тиждень: про роботу приймалень та депутатів».

Надаємо інформацію про роботу громадської приймальні народного депутата України Максима Микитася за останній місяць.

Депутатські звернення стосувалися ремонту доріг, оздоровлення дітей, організації роботи шкільного автобуса «Ріпки-Радуль», ремонтів житлових будинків, організації вуличного освітлення, ремонтів у школах, фельдшерських пунктах, нарахування пенсій, питання транспортних забезпечень, водоймищ, водопостачання тощо.

Також упродовж місяця працювала виїзна громадська приймальня Максима Микитася. Зокрема проведено прийоми громадян у селах Ладинка, Красне, Радуль, Іванівка, Количівка, смт Гончарівське, Любеч, Михайло-Коцюбинське, Добрянка та Замглай.

Залишити коментар
Увійти через
Зворотний зв'язок