Зворотний зв'язок
Головна сторінкаЗробленоМаксим Микитась: «Уболіваю за позитивне вирішення проблем, де жертвами обставин стали літні люди, малозабезпечені, діти»

26.04.2019
0 коментарів

Інколи своєчасне втручання громадської приймальні Максима Микитася може врятувати не лише чиїсь гроші, а й нерви та віру в добрих людей. Одна така історія трапилася нещодавно. І ми готові поділитися нею з нашими читачами.

Для міської жительки, чернігівської пенсіонерки Ольги Олександрівни Іванової, початок цього року виявився відверто нервовим. І причиною цього стали повідомлення з поштового відділення. Вірніше, їхня відсутність. Справа в тому, що вона чекала, коли надійде грошовий переказ за оренду землі. Сума була таки чимала — понад 2140 грн. Повідомлення про пересилку коштів мало би бути ще в грудні торік, але вже і січень на календарі, і свята всі відгуляли — і жодної звістки. Розпитував поштарок чоловік нашої героїні, але ті скрушно знизували плечима й казали: «Нема, нема». Урешті-решт Ольга Олександрівна не витримала й пішла сама розбиратися в поштове відділення, розташоване поблизу гіпермаркету «Вена».

Ольга Олександрівна схвильовано згадує: поштарка спокійно їй переповідає — так, переказ є, вірніше, був. Бо його жінці… вручили.

«Було це в середині січня. Я вимагала показати мені документи, що, коли, як, кому. Перевірила: ім’я моє, а паспортні дані — ні. Я звернулася до керівництва відділення. Мені порадили написати заяву. Мовляв, будуть розбиратися», — розповідає чернігівка.

Але час ішов, а гроші й не думали знаходитися. Жінка лишень переписала свою заяву так, як попросили її у відділенні. Однак там і надалі продовжували годувати обіцянками, мовляв, розбираються, от-от і отримає вона свої гроші. Так минув січень, лютий, настав березень… Урешті-решт пані Ользі урвався терпець. І наприкінці березня в повному відчаї вона звернулася до громадської приймальні Максима Микитася. Тамтешній юрист надав жінці консультацію і заспокоїв, як міг. Згодом на ім’я чернігівської дирекції «Укрпошти» надійшло офіційне депутатське звернення з проханням допомогти пані Ользі.

І ситуація почала змінюватися буквально на очах. Через деякий час жінку запросили до дирекції та пообіцяли сприяти у вирішенні цієї проблеми. І нарешті 15 квітня в тому ж відділенні наша героїня отримала свої гроші, на які чекала вже понад 4 місяці.

«Віддали все до копієчки, — розповідає Ольга Олександрівна. — Я дуже вдячна і Максиму Вікторовичу, і юристу приймальні за турботу й допомогу. Насправді мене переповнюють емоції. Дякую всім».

Спілкування з юристом приймальні Ольгу Олександрівну настільки вразило, що жінка пообіцяла зайти в гості ще раз — тепер уже на консультацію із земельних питань.

Максим Микитась радий, що ця заплутана й довга історія нарешті отримала своє позитивне завершення.

«Я радий, що моя команда змогла допомогти пані Ользі, — сказав народний депутат. — Я взагалі щоразу вболіваю за позитивне вирішення тих проблем, де жертвами обставин стали літні люди, малозабезпечені, діти — тобто ті, кому важко захистити себе самотужки. От для таких цілей і працює моя приймальня. Звертайтеся, ми завжди раді бачити всіх».

Минуло два з половиною роки, як за адресою: вул. Кирпоноса, 7 відкрилася громадська приймальня. За цей час удалося опрацювати майже 3000 звернень від жителів округу. Ефективність роботи — по три звернення на день, не рахуючи вихідних і свят.

Округ має певні особливості, бо поділяється на сільську територію і обласний центр, а точніше — Новозаводський район Чернігова. Тому, відповідно, різняться і звернення громадян. У сільській місцевості більше потребують допомоги в роз’ясненні земельних питань — приватизація, податки, оформлення тощо. У місті, навпаки — більше цікавить оформлення спадщини, нотаріальні нюанси.

Залишити коментар
Увійти через
Зворотний зв'язок